Siteden Adsense Harici Para Kazanma Yöntemleri

siteden-adsense-harici-para-kazanma-yontemleriWebisyo’ dan herkese merhabalar. Bugünkü makalemizi Webmaster kategorimiz altına ekliyoruz.

Makale konumuz ise web siteden Adsense dışında nasıl para kazanılır bununla ilgili olacak.

Bu makalenin, makaleyi okuyacak kişileri aydınlatacağını düşünüyorum. Bunun nedeni pek çok web site sahibi sitelerinden yalnızca Adsense reklamlarıyla para kazanma şeklinde gelir sağlayabileceklerini düşünüyor.

Ve Adsense harici diğer kazanç yollarını bilmiyor veya bu diğer yol ve yöntemlerden iyi gelir elde edemeyeceklerini düşünüyorlar. Arkadaşlar öncelikle bu bir yanlış bilgidir.

Yani iyi bir siteniz var ise hem hit olarak hemde diğer istatistikleri olarak yalnızca Adsense den değil daha pek çok şekilde sitenizden para kazanabilirsiniz. Yani illa Adsense almak için tüm ömrünüzü harcamayın.

Veya Adsense den haklı veya haksız farketmez banlandıysanız çok dert etmeyin. Şunu da belirtmeliyim ki özellikle Türkçe dilde bir siteniz varsa zaten muhtemelen Adsense den büyük gelirler elde edemezsiniz.

Adsense İyi Kazandırmıyor ? Ne Yapmak Gerekir ?

adsense-kazandirmiyor

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tabi ki istisna bir kaç sektörü saymıyorum. Çünkü genel olarak Türk insanları reklama tıklamaz. Siz reklama tıklamayı zorunlu hale getirseniz bile yine bir yolunu bulur yine tıklamazlar. O nedenle Türk dilindeki sitelerinizden genel olarak iyi bir Adsense kazancı elde edemezsiniz.

Ancak tekrar söylüyorum; istisnalar hariç. Zaten Adsense den veya farklı bir yolla sitenizden para kazanmak için sitenizin iyi bir konuma gelmiş olması gerekir. Webmaster forumlarını çok sık kullanan biri olarak gördüğüm şey şu; pek çok kişi bir web sitesi açıyor ve Adsense alıyor.

Kısa bir süre sonra Adsense kazandırmıyor diye konu açıyor. Sitelerinin hit sayısı ise günlük 300-500 arası. Arkadaşlar bu kadar düşük ziyaretçiye zaten gelir elde etmeyi düşünmeyin. Sitenizi iyice geliştirmelisiniz.

İLGİNİ ÇEKEBİLİR!  Wp Splash İmage Eklentisi Çalışmıyor Sorunu ve Çözümü

Minimum günlük 2-3 bin tekil hit aldığınızda iyi gelir elde etmeye başlarsınız. Ancak durum ne yazık ki içler acısı. Günlük 100 hit i olan bile sitesinden iyi gelir elde etme peşinde. Bu nedenle bu makalenin bundan sonraki kısmı sitesinin günlük en azından 1,5 – 2 bin günlük tekil hiti olan arkadaşlarımız için geçerlidir.

Düşük hiti olan arkadaşlarımıza ise hitlerini ve sitelerinin diğer değerlerini yükseltmeden para kazanamayacaklarını söylemem yeterlidir. Peki sitenizin hiti yüksek ve Adsense den neredeyse kazanamıyorsunuz veya kazanıyordunuz ancak siteniz Adsense den banlandı.

Adsense Dışında Siteden Nasıl Para Kazanırım ?

adsense-disinda-para-kazanma

 

 

 

 

 

 

 

Bu durumda Adsense dışında siteden para nasıl kazanılır ? Arkadaşlar öncelikle kabaca diğer firmaları kullanabilirsiniz diye başlamak istiyorum. Yani Google dan gösterim başına para veren siteler veya tıklama başına para veren siteler diye aratırsanız Adsense alternatifi sitelere ulaşabilirsiniz.

Ancak benim bu makale de değinmek istediğim kazanç şekilleri ise şunlar; tanıtım yazısı, backlink ve banner reklam alanı satmak! Adsense den kazanç sağlayamayan bir site olarak bizim sitemizin de gelir kaynağı bu 3 modelden oluşuyor.

Yani Webisyo’ da tanıtım yazısı, backlink veya sitenin belli alanlarını banner reklam olarak satarak gelir elde ediyoruz. Ve söylemesi ayıptır ancak çok şükür aylık güzel bir gelir de elde ettiğimizi düşünüyorum. Öncelikle şunu söylemeliyim ki bizim sitemiz de günlük tekil hiti iyi olan bir web sitesi.

Ancak özellikle kategorimiz genel olarak bilişim sektörüne hitap ettiğinden ve bilişim sektöründeki pek çok kişi de tarayıcısında Adblock ( reklam engelleyici eklenti ) kullandığından veya zaten reklamın ne olduğunun çok farkında olup reklama tıklamadıklarından sitemiz Adsense den iyi para kazanamıyor.

İLGİNİ ÇEKEBİLİR!  Site Hızlandırma Yöntemi | Resimleri Optimize Etmek

O nedenle bende tüm Adsense reklamlarını kaldırdım. Ve daha sonra Adsense alternatifi diğer sitelerin neredeyse tamamını denedim. Ancak onlarda da yine aynı problem oldu. Yani bilinçli kitle reklama tıklamadı veya Adblock zaten reklamları engelledi.

Ama yabancı bir kaç pop-up sitesinden iyi gelir elde ediyordum ki onlarında yayın politikası bize uymadı. Yani şöyle ki bildiğiniz üzere pop-up reklam dediğimiz şekil sitede herhangi bir yere tıklandığında arka planda yeni bir sayfada reklamın açılmasıdır.

Siteden Para Kazanma Yolları Nelerdir ?

tanitim-yazisi-backlink-banner-reklam

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Buraya kadar sorun yok ancak arka planda açılan reklam +18 olunca bize çok uymadı ve o reklamları da kaldırmak zorunda kaldım. Ve sanırım bundan sonra yoluma tanıtım yazısı, backlink ve banner reklam satarak devam edeceğim.

Peki bu 3 yöntemle ne kadar kazanırsınız ? Arkadaşlar tabi ki sitenizin gelişmişlik seviyesine göre bu değişecektir. Mesela şuan bu üç yöntemle aylık güzel bir gelir elde ediyorum. Ancak amacım sitemizi daha da ileri götürüp tabi ki çok daha iyi gelir elde etmek.

Çünkü örnek veriyorum şuan sitemizin değerlerine göre bir tanıtım yazısını 40Tl den satıyorsam, sitemizin değerlerini yani hit sayısını, Alexa değerini vs. iyice yükseltince tanıtım yazısını 60-70Tl ye rahatça satabilirim.

Haftada 60 liradan 2 tanıtım satsam 120Tl eder. Bu hesaba göre aylık yalnızca tanıtım yazılarından gelirim; 480Tl eder. Bunun dışında backlink ve banner reklam satışlarını da ekleyince bu rakam 2-3 kat daha artıyor.

Sizce de oldukça güzel bir gelir olmadı mı ? 🙂 Yani diyeceğim o ki arkadaşlar kendinizi Adsense e bağlamayın. Sadece sitenizi iyi bir konuma getirmek için çabalayın yeter. Sonrasında zaten siz istemeseniz de birileri size ulaşıp sitenize reklam vermek için ulaşıyor.

İLGİNİ ÇEKEBİLİR!  Wordpress Yazı İçinde İstediğiniz Herhangi Bir Yere Adsense Kodu Ekleme

Burada son bir şey daha söylemek istiyorum. Sitesi iyi konumda olup da sitesinden tanıtım, banner veya backlink satışı yapmakta zorlanan arkadaşlarımız için bu işin pazarı genellikle Webmaster siteleridir.

Bir kaç Webmaster sitesi bulunmaktadır. Ancak benim de kayıt olduğum ve düzenli satış yaptığım R10.net ve wmaraci.com platformları bu alandaki en büyük 2 webmaster forumudur.

Bu nedenle bu sitelere kayıt olup bir ticaret konusu açıp, sitenizin özelliklerini ekleyin ve sattığınız hizmeti de ekleyin ( tanıtım yazısı, banner veya backlink ) ve daha sonra bekleyin. Mutlaka sitenizden bu hizmetleri satın almak isteyen kişiler size ulaşacaktır.

Bu siteleri daha iyi kullanmayı öğrendiğinizde daha fazla ve rahat satış yapabildiğinizi göreceksiniz. Son olarak sitenizde mutlaka bir iletişim formu veya ziyaretçilerin size ulaşabilecekleri bir mail adresiniz bulunsun.

Çünkü oralardan da ulaşıp sitenize reklam vermek isteyenler oluyor. Herkese bol ve hayırlı kazançlar dilerim!

Bizi Takip Ettiğiniz İçin Teşekkür Ederiz. Bir Sonraki Makalemizde Görüşmek Üzere.. | WEBİSYO

Bu Makaleye Tepkin ?
  • Fascinated
  • Happy
  • Sad
  • Angry
  • Bored
  • Afraid

ali

Merhaba ben Ali, hayata pozitif bakan, devamlı olumlu biri olmaya çalışan, az sayıda arkadaşı olan arkadaşlarına kanka diyen ve onları çok seven, oldukça komik, neşeli, çok iyi diş fırçalayan, bilgisayarcı, şarkı söyleyen, aklı fikri futbolda olan ve çok iyi futbol oynayan, topa sol ayak ile vuran, idealleri olan, bişeyler yapmak için, bir yerlere gelmek için devamlı çalışan bir insan. Ve bu yazıyı okuduğun için seni çok seviyor. :) | ''Hayal gücü, gözlerimizi kapattığımızda görebildiklerimizdir..'' ( Ali Yalçın ) | İletişim: ali@webisyo.com |

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*